21 marraskuuta 2014

Tunnelmat koko suomi leipoo-finaalin esityksen jälkeen


 

 (kuva kilpailusta kotiuduttua)

Huhhei, nyt se on sitten ohi.. Vuorokausi esityksen jälkeen on hyvä vähän purkaa ajatuksia asiasta.. Koko syksyn olen nähnyt painajaisia finaalista; miettinyt mihin pakenisin kun ohjelma tulee ulos telkusta.. Niin kauhea "häpeä" finaalikakun epäonnistumiseni vuoksi, mutta heeeeeiiii...Eihän tämä nyt ole niin vakavaa!!!! Olenhan vain amatööri ja kotonakin tapahtuu joskus epäonnistumisia! Oikeastaan eilinen jakso oli oikein viihdyttävä ja nauroin itselleni maha kippurassa :D Kisapäivänä olin kipeä ja kaikkea sattui ja tapahtui, joten en edes muistanut enää tarkalleen kuinka käyttäydyin; mielessäni vain maalasin kuvia että telkussa panikoin ja kiukuttelen, kiroan ja itken...Huihai; turhaan olen tuollaisia asioita murehtinut! Ja se että pääsin mukaan koko kisaan on jo voitto itsessään ja olen itsestäni todella ylpeä. Olen tämän upean kokemuksen kautta saanut ihania, taitavia, inspiroivia ystäviä, rutkasti itseluottamusta omaan tekemiseeni ja vieläkin enemmän intoa leipomiseen. Haluan kehittyä jatkuvasti, oppia uutta ja haastaa itseäni. Olen erittäin tyytyväinen kisan lopputulokseen; Liisa on todella taitava, ja sen lisäksi hyväsydäminen, vilpitön, iloinen ja avulias <3 Olen oman keittiöni tähtileipuri ja itseni voittanut; se riittää minulle!! :) Iso kiitos ihan kaikille kanssakilpailijoille, kaikille mukana olleille, tukijoille,"managerilleni" Piialle :D , kannustajille, koemaistajille, tuomareille jne jne!!!!!! Oli ihan huippua <3

6 kommenttia:

  1. Täällä mä taas kyynelehdin kun luen sun postausta, kiitos Heidi. Oot niin ihana ja mahtava olit tuossa finaalijaksossakin. Siinä oli hyvä tsemppi ja upeesti veit kakun hymy huulilla tuomareille :D Nauru pidentää ikää, me eletään varmaan tosi vanhaks. Kaiken kaikkiaan upea suoritus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, tarkoitus ei ollu saada ketään kyynelehtimään :D Ite oot ihana Liisa!! Ps. katsoin tänään uusintana finaalin ja jos nauru oikeasti pidentää ikää niin tänään tuli ainakin 5 vuotta lisää :)

      Poista
  2. Sinä Heidi olit koko ohjelman tähti! Täynnä elämäniloa ja hyväntuulisuutta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kauniisti sanottu, tuli tosi hyvä mieli; kiitos paljon! :)

      Poista